loading...
بیا برای دانلود | bia4download
تبلیغات


admin بازدید : 101 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

Minority Report Season 1 Web-DL (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت دانلودها|

 

Minority Report season 1 2015 cover small دانلود فصل اول سریال گزارش اقلیت   Minority Report Season 1 2015

 

نام سریال: Minority Report Season 1 – فصل اول سریال گزارش اقلیت

ژانر: درام، تخیلی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۰/۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان این سریال ۱۰ سال پس از پایان Pre-crime ( واژه ابداع شده توسط نویسنده فیلیپ کی دیک به معنای ” جنایات هنوز مرتکب نشده”) روایت می‌شود و یکی از ۳  آینده‌نگرها با انسانی عادی دست و پنجه نرم می‌کند. اما همچنان توسط الهام‌هایی که از آینده به او می‌شود، مورد حمله قرار می‌گیرد. نقش اصلی سریال یک زن کاراگاه به نام مگان گود است که به یک آینده‌نگر (استارک استند) کمک می‌کند تا از هنرش برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده کند. استند پیش از آشنا شدن با مگان گود تلاش می‌کرد تا از آینده‌اش مطلع شود. هسته‌ی اصلی فیلم درباره‌ی آگاهی از آینده است و …

admin بازدید : 456 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

Blindspot Season 1 Web-DL (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت دانلودها|

 

Blindspot season 1 cover small دانلود فصل اول سریال نقطه کور   Blindspot Season 1 2015

 

نام سریال: Blindspot Season 1 – فصل اول سریال نقطه کور

ژانر: درام، رمزآلود، هیجان انگیز

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۰/۱۶۰ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان:  داستان سریال از جایی شروع می شود که شخصیت اصلی داستان، یعنی Jane Doe در میدان اصلی شهر رهانیده می شود. بدون هیچ حافظه ای از گذشته و پر از نقش های اسرارآمیز بر روی بدنش! و …

admin بازدید : 69 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

شرکت های بزرگ به منظور پشتیبانی از نرم افزارهای خود مجموعه هایی را به بازار عرضه می کنند که نمونه ای از آن محصول Sysinternals Suite از شرکت بزرگ مایکروسافت می باشد.این مجموعه کامل نرم افزاری رایگان تولید شرکت مایکروسافت که شامل بیش از ۹۰ نرم افزار کم حجم برای مدیریت ، ترمیم و منیتورینگ پیدا کردن مشکلات ویندوز بکار می رود ارائه شده است. از ابزار های موجود میتوان به DiskExt ، Disk Usage ، Handle ، ListDLLs ، MoveFile ، PortMon ، Process Monitor ، PsFile ، PsList ، PsShutdown ، RootkitRevealer ، Strings و … اشاره کرد.

 

Sysinternals Suite 2015.03.10 نرم افزار رفع مشکلات ویندوز Sysinternals Suite 2015.03.10

admin بازدید : 200 جمعه 01 آبان 1394 نظرات (0)

Arrow Season 4 Web-DL/HDTV (2015) Mkv   x264/x265

|قسمت سوم (نسخه Web-DL 720p) به پست اضافه شد|

|بازبینی و سانسور شده توسط وبسایت دانلودها|

 

نام سریال: Arrow Season 4 – فصل چهارم سریال پیکان

ژانر: اکشن، ماجراجویی، جنایی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۶۰ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/HDTV 720p/Web-DL x265 720p

IMDB

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: –

admin بازدید : 91 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

SeaMonkey از خانواده نرم افزار های موزیلا می باشد که از سرعت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. موزیلا سیمانکی از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای وب، شتاب سخت افزاری، سرعت جاوا اسکریپت بالا و … پشتیبانی می کند. از این نرم افزار می توانید به عنوان یک مروگر ، ابزار مدیریتی پیشرفته ایمیل و گروه های خبری ، مسنجر IRC ، ویراستار کد های HTML استفاده کنید. قابلیت دریافت ایمیل و عضویت در گروههای خبری، امکان چت IRC و قابلیت حذف تبلیغات ناخواسته از جمله Popup ها بخشی از قابلتی های این مرورگر است . این مجموعه نرم افزاری جایگزین مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا می باشد که برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز در دسترس است.

 

SeaMonkey 2.33 نرم افزار مرورگر اینترنت SeaMonkey 2.33

admin بازدید : 69 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

Smart Defrag نرم افزار قدرتمند و هوشمند برای یکپارچه سازی فضای هارد دیسک می باشد که ممکن است عدم یکپارچه سازی فضای هارد دیسک موجب کاهش سرعت سیستم شود. این نرم افزار بسیار هوشمند می باشد و از همه مهمتر رایگان بوده و نیازی به کرک کردن نخواهد داشت. نرم افزار دارای قابلیتی به نام “install it and forget it” یعنی “نصب کن و فراموش کن” ، این قابلیت تمامی فرایندهای لازم به یکپارچه سازی در زمان های مختلف را خود انجام میدهد و باعث می شود هارد دیسک همیشه در حال یکپارچه سازی باشد و این قابلیت با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز فرایندهایش را انجام خواهد داد و کاربر را از هرگونه صرف وقت برای یکپارچه سازی باز خواهد داشت. البته کاربر میتواند این قابلیت را غیرفعال کرده و خود نسبت انجام فرایندها اقدام کند. این نرم افزار در زمینه انجام دلخواه یکپارچه سازی حتی میتواند یک فایل و فولدر مشخص را نیز یکپارچه سازی نماید. دیگر قابلیت هوشمند این نرم افزار ، قرار دادن فایل های سیستمی ویندوز در محل پرسرعت و محلی است که دسترسی ویندوز به فایل ها راحت تر امکان پذیر باشد ، است. این قابلیت باعث می شود ویندوز سریعتر به فایل های سیستمی دسترسی پیدا کند و در نتیجه اجرای ویندوز سریعتر باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار رایگان ، انجام فرایند یکپارچه سازی در زمان بوت ویندوز می باشد. شاید تجربه کرده باشید که اگر در زمان اجرای ویندوز به دست یه defragment بزنید ، قسمت هایی از هارد دیسک قابل یکپارچه سازی نیستند ، دلیل آن هم این است که ویندوز در حال استفاده از فایل های آن قسمت است و به همین دلیل مسلما امکان دست کاری آنها نیست. با قابلیت یکپارچه سازی در حالت بوت ، آن فایل ها در حال استفاده نیستند و میتوان گفت در این حالت یکپارچه سازی به صورت ۱۰۰% انجام خواهد شد. یکپارچه سازی این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزارها بسیار سریعتر و عمیق تر خواهد بود و این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها و مخصوصا هارد دیسک های جدید SSD تمامی نیازها را پوشش خواهد داد.

 

Smart%20Defrag%204.0.2.690 نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک Smart Defrag 4.0.2.690

admin بازدید : 91 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio با یک سری تازه از بازی Angry Birds با نام Epic تلاش در افزایش محبوبیت این بازی دارد. در بازی Angry Birds Epic شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، در این بازی به‌صورت نوبتی (Turn-based) پرندگان و خوکها با یکدیگر مبارزه می‌کنند! هر تیم با کمک سلاح‌های خود حملاتی را به گروه مقابل انجام می‌دهد تا وقتی که همه‌ی افراد یک تیم شکست بخورند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Angry%20Birds%20Epic%20v1.2.7 بازی محبوب Angry Birds Epic v1.2.7 مخصوص اندروید

admin بازدید : 94 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

Eternity Warriors 3 بازی فوق العاده حماسی سبک بازی های RPG برای اندروید است . داستان این بازی به اینگونه است که موجودات شیطانی همه جا را فرا گرفته و دیگر صلح و آرامش نمانده است ، پس شما باید قهرمان مردم باشید با موجودات شیطانی مبارزه کنید . امکان انجام بازی به صورت آنلاین و گروهی ، دارای ماموریت های جدید ، وجود ۳ قهرمان ، گیم پلی زیبا ، دارای گرافیک اچ دی از امکانات این بازیست . این بازی جوایز بسیاری را دریافت کرده و محصول استدیو Glu Mobile میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Eternity Warriors 3 v4.1.0 بازی اکشن مبارزان Eternity Warriors 3 v4.1.0 مخصوص اندروید

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 321
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 1,070
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 59,721
  • بازدید کلی : 520,357