loading...
بیا برای دانلود | bia4download
تبلیغات


admin بازدید : 124 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

WinRAR ابزار قدرتمندی به منظور فشرده سازی فایل های مختلف می باشد که با ارائه برترین الگوریتم های فشرده سازی فایل ها دارای محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های فشرده سازی می باشد. این برنامه می توانید تا ۱۵ درصد از حجم فایل را کاهش داده و با اممان آرشیو سازی فایل های مختلف فرمت بندی های مخصوصی را نیز برای آنهادر نظر می گیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار WinRAR را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

WinRar.Cover دانلود بهترین نرم افزار فشرده سازی WinRAR 5.30 Beta 6 + Portable

admin بازدید : 107 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

SIDEFX HOUDINI MASTER نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت و طراحی مدل های سه بعدی و گرافیکی می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران قادرند تا به خلق مدل های مختلف سه بعدی از جمله شخصیت پردازی و ساخت کاراکترهای مختلف نمایند. ویژگی های برتر این نرم افزار نسبت به نسخه های مشابه همچون قابلیت Script نویسی و استفاده از Script های زبان برنامه نویسی پیتون این نرم افزار را در جایگاه ویژه ای قرار داده است. این نرم افزار محصولی از شرکت Side Effect Software می باشد.

 

SideFX Houdini FX طراحی اجرام ۳بعدی با SideFX Houdini FX 15.0   نسخه Mac

admin بازدید : 157 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

مهم‌ترین قسمتی که در WWE 2K16 با تغییر مواجه شده است، اضافه شدن کانتنت‌هایی به بخش Creation Suite است که در این حیطه می‌توان به ساختن دیواها و شوها و طراحی آرناها و کمربندهای قهرمانی اشاره کرد؛ به عبارت دیگر بعضی از این مضامین در نسخه‌ی قبلی حذف شده بودند ولی سازندگان تصمیم گرفتند که دوباره آن‌ها را به این نسخه برگردانند. از دیگر مزایای این بخش که در نسخه‌ی قبلی هم حضور داشت، ساخت لوگوهایی بود که می‌توانستید از آن‌ها به عنوان یک تاتو استفاده کنید تا شخصیت مورد علاقه‌ی خود را بسازید که در WWE 2K16 باید منتظر این قسمت هم باشید. از دیگر نکات امیدوارکننده اضافه شدن مدل‌های مو و ریش در این بخش است که واقعاً در نسخه‌ی گذشته این مدل‌ها بسیار کم بودند و دستِ بازیکنان را برای ساخت استار مورد علاقه‌ی خود بسته می‌گذاشتند.

WWE 2K16 PS3-iMARS

 

WWE 2K16 PS3 cover small دانلود بازی WWE 2K16 برای PS3

admin بازدید : 242 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 Web-DL (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت اول (نسخه Web-DL) به پست اضافه شد |

 

TMNT season 4 cover دانلود فصل چهارم انیمیشن لاک پشت های نینجا – Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 2015

 

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 04 – فصل چهارم انیمیشن لاک پشت های نینجا

ژانر: انیمیشن | اکشن | ماجراجویی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۷۲/۹۲ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL x265 720p

 خلاصه داستان: پس از موفقیت و استقبال بینندگان از فصل های اول، دوم و سوم شبکه نیکلودیون فصل چهارم این مجموعه را آغاز کرده، می توانید قسمت های جدید این انیمیشن دوست داشتنی که به صورت هفتگی آپدیت خواهد شد را از دانلودها دریافت کنید. سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو،داناتلو و رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

admin بازدید : 132 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود انیمیشن ملکه برف The Snow Queen 2 2015

دانلود انیمیشن The Snow Queen 2 2015

j70cwmqaJIdb4CCqfp8W2laF5W2

لینک IMDB

امتیاز : 6.8 / 10

امتیاز منتقدین : – / 100

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

کارگردان : Aleksey Tsitsilin

ستارگان : Anna ShurochkinaIvan OkhlobystinAnna Khilkevich

کیفیت : فوق العاده BluRay 720p

حجم : 570 مگابایت

زمان : 78 دقیقه

زیرنویس پارسی : در صورت انتشار قرار خواهد گرفت…

خلاصه داستان : اورم در سرزمین جن ها به همراه مادربزرگش زندگی می کند و در معدن نیز کار می کند. او که به همه قول داده دیگر دروغ نگوید، برای ازدواج با پرنسس به قصر پادشاه می رود که باد شمالی پرنسس را میدزدد و…

admin بازدید : 87 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

Cockos Reaper نرم افزاریست که جهت ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش فایل های صوتی ، صدا گذاری ، برش صدا و تمام فعالیت های حرفه ای که میشود در راستای فایل های صوتی انجام داد به شما کمک خواهد کرد ! این نرم افزار قدرتمند با ویژ گی ها و خاصیت های منحصر به فردش تا به حال موفق به کسب چند جایزه ی بین المللی معتبر از سازمان های متبوعه نیز شده است ! از جمله بهینه سازی هایی که در این نسخه از نرم افزار ارائه شده می توان به مواردی همچون : قابلیت ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار توسط کاربر مورد نظر به دلخواه ، قابلیت ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین های بیشتر و … را می توان نام برد .

 

Cockos.Reaper.Cover ضبط ، تنظیم ، ویرایش فایل های صوتی با Cockos REAPER 5.04

admin بازدید : 510 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

آیا به دنبال تعویص آی پی خود می باشید ؟ برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. Hide ALL IP نرم افزاری است که با تغییر دادن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . فن آوری کنترل از راه دور DNS ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، دسترسی به تلوزیون های اینترنتی و … از ویژگی های نرم افزار Hide ALL IP است .

 

HIDE%20ALL%20IP  نرم افزار پنهان کردن آی پی Hide All IP 2015.10.19 151019

admin بازدید : 132 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

PowerISO یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کار با فایل های ایمیج می باشد. ابزاری که برای شما امکاناتی همچون گشودن، استخراج، ساخت، ویرایش، فشرده سازی، کدگذاری، تجزیه و ترکیب و حتی تبدیل فایل های ISO را فراهم میسازد. به طور جرات می توان از PowerISO به عنوان آسان ترین و حرفه ای ترین نرم افزار کار با فایل های Image نام برد، همچنین نرم افزار از انواع فرمت های رایج دیسک های مجازی همانند ISO, BIN, NRG, CDI, DAA و … پشتیبانی می نماید. نرم افزار قابلیت کار با فرمت حرفه ای DAA را هم داراست، فرمتی که در مقایسه با سایر فرمت ها دارای چند ویژگی منحصر به فرد مانند فشرده سازی، پسوردگذاری، تجزیه و … را می باشد.

 

PowerISO  نرم افزار مدیریت فایل های ISO با  PowerISO 6.4 Retail

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 771
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,503
  • بازدید ماه : 1,503
  • بازدید سال : 61,089
  • بازدید کلی : 521,725