loading...
بیا برای دانلود | bia4download
تبلیغات


admin بازدید : 111 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

اگر شما نیز از طرفداران تایپ سریع و نوشتن سریع یک محتوای مختلف از اطلاعات هستید از این دوره بهره مند شوید. در این دوره کوتاه و مفید تکنیک های اساسی این مهارت به کاربران آموزش داده شده و شما می توانید در عرض چند ساعت به مهارت هایی فوق العاده رسیده و با تمرین و ممارست در این تکنیک ها خود را به بهترین وضعیت رسانده و یک منبع خوب برای درآمدزیایی نایل شوید. این دوره نوسانات نوشتن و کلمه های کلیدی را برای شما تبیین کرده و شما را در سریع کوبیدن عبارات و جمله ها یاری خواهد نمود.

 

Udemy Super Fast Writing Hacks

 

Udemy Super Fast Writing Hacks Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزشی تکنیک های تایپ سریع

admin بازدید : 120 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

شما در این دوره آموزشی می توانید بسیاری از برنامه های موردنیاز خود را بوسیله Swiff ها طراحی نمایید و آنها را به عنوان یکی از موارد مهم در پروژه های خود به کار ببرید. این دوره سری نیز به کدنویسی و برنامه نویسی این بحث ها خواهد پرداخت و کاربران می توانند بهترین معنی و سرعت را در کارشان داشته باشد. این دوره شامل بیش از ۱ ساعت آموزشی می باشد و کاربر را قادر می سازد تا از طریق یک دوره خوب علمی هر آنچه در مورد برنامه سازی در iOS نیاز دارد را فرا بگیرد.

 

Udemy Make a letter counting app with arrays for iOS9 from scratch

 

Udemy Make a letter counting app with arrays for iOS9 from scratch Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش ساخت سریع یک برنامه توسط آرایه ها برای iOS9

admin بازدید : 118 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

همواره توسعه دهندگان بازی ها می توانند از HTML5 به عنوان یک المان خوب استفاده کنند و بخش های دوبعدی بازی و یا یک بازی مستقل را از هر نظر طراحی و شکل دهند. این بخش ها می تواند به طراحی سلاح های بازی از جمله طراحی دو بعدی شمشیر نیز ختم شود و همه اسکرول های لازم این دوره ها را برای کاربران تبیین نماید. شما می توانید یک بازی ساخته شده در این ویدئوها را مشاهده کرده و با آگاهی از تمامی مراحل به صورت گام به گام خود را در استفاده بهتر از المان ها یاری کنید. این دوره به صورت طرح مثال هایی کامل در دنیای واقعی بازی را به پیش خواهد برد و شما می توانید درک اصولی تری را از محتوا داشته باشید.

 

Udemy Make a 2D Side Scrolling Action Game in HTML5

 

Udemy Make a 2D Side Scrolling Action Game in HTML5 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود فیلم آموزش ساخت یک بازی اکشن دوبعدی توسط HTML5

admin بازدید : 124 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

DAZ Studio یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه ساخت انیمیشن ها و اشیای سه بعدی است که ویژگی های غنی را در محیطی کاملا گرافیکی در اختیار کاربر قرار می دهد . این برنامه هرکسی را قادر می سازد تا از تصاویر دیجیتال و مدل های خود تصاویر و انیمیشن های خیره کننده سه بعدی بسازد . با این استودیو قادر به ساخت انواع انسان ، حیوانات ، وسایل ، وسایل نقلیه ، لوازم جانبی ، محیط و … هستید که در مدل سازی محدودیتی ندارید . نسخه‌ی ۴ این برنامه همراه با چندین افزودنی های آن منتشر شده است که به جرات می توان گفت برای کسانی که تازه به این صنعت عظیم وارد شده اند بهترین گزینه برای شروع و ساخت طرح های ساده است . قابلیت ایجاد کاراکتر یا مدل برای بازی های رایانه ای و به صورت ۳D به آسانی یا این برنامه قابل دسترس است . پشتیبانی از وارد کردن انواع تصاویر با فرمت های TIFF ، PNG ، JPEG و … نیز با این برنامه امکان پذیر می باشد . داشتن محیطی تاریک و جذاب باعث شده است تا کار طراحی بسیار بهتر شود . با پلاگین Photoshop 3D Bridge به راحتی می توانید مدل های ساخته شده خود با فتوشاپ را با این نرم افزار اجرا کنید . این شرکت موفق شده است تاکنون بیش از ۳،۰۰۰ نسخه از این محصول خود را به فروش برساند . برای کار کردن سریع با این نرم افزار نیاز به سخت افزاری قوی دارید که در ادامه ی مطلب قایل مشاهده است . به طور کلی این برنامه هر آنچه را که برای طراحی اجرام و انیمشن های سه بعدی لازم دارید در اختیار شما قرار می دهد که استفاده برای همه (مبتدی و حرفه‌ای) از سایر نکات مثبت این استودیو است .

 

DAZ 3D Studio طراحی و ساخت انیمیشن سازی سه بعدی با DAZ Studio Pro 4.8.0.59 + Extra Addons

admin بازدید : 91 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

TogetherShare Data Recovery از بهترین نرم افزار ها در زمینه بازیابی فایل های پاک و فرمت شده می باشد. این برنامه قادر است انواع اطلاعات شما را که به شکل‌های مختلف نظیر فرمت شدن دیسک‌ها ، حذف شدن تصادفی و… به سادگی و در کمترین زمان ممکن بازیابی کند. این نرم افزار از فایل های سیستمی FAT و NTFS پشتیبانی می کند و قادر است تا هر عکس، فیلم، آهنگ، فایل های متنی، پارتیشن های حذف شده و یا صدمه دیده، فایل های کد گذاری شده و … از دیسک‌هایی نظیر‌هارد دیسک ، کول دیسک ، مموری کارت ، دوربین ، دستگاه‌های اپل و… بازیابی کنید . علاوه بر این قابلیت بازگردانی فایل های کد گذاری شده و فشرده شده سیستمی نیز مهیا است.

 

TogetherShare Data Recovery Pro نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده TogetherShare Data Recovery v5.8.0 + Portable

admin بازدید : 123 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

Vector Magic Desktop Edition ابزاری است که به وسیله آن می توانید تصاویرتان را با تبدیل به صورت وکتور با فرمت های PDF ، SVG و EPS بسازید و استفاده نمایید . این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های تصویری JPEG ، GIF و PNG به شما کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر و در کوتاه ترین زمان ممکن از تصاویرتان وکتور بسازید .

 

VectorMagic Desktop ساخت وکتور از تصاویر با Vector Magic for MAC v1.18   نسخه Mac

 

admin بازدید : 105 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

Movavi Video Converter یک مجموعه کامل از انواع ابزارهای مختلف برای رفع انواع نیازهای کاربران در زمینه فایل های تصویری می باشد. در این نرم افزار می توان به ابزارهایی برای انجام اموری همانند تبدیل فرمت فایل های تصویری ، ابزار Capture نمودن ، دانلود ویدئوهای آنلاین ، ویرایش فایل های تصویری ، انتقال فایل های تصویری به دیگر دستگاه ها همانند گوشی های تلفن همراه ، کپی فایل های تصویری و تعمیر فایل های تصویری خراب اشاره نمود. در واقع در این نرم افزار ۷ ابزار شگفت انگیز که بیشترین استفاده برای رفع نیازهای کاربران را دارد قرار داده شده است. این مجموعه نرم افزار محصولی از Movavi Software می باشد.

 

Movavi Video Converter  نرم افزار مبدل قدرتمند فایلهای صوتی و تصویری Movavi Video Converter 16.0.2

admin بازدید : 106 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

بدافزار های زیادی از طریقه شبکه بر روی سیستم نصب می گرددند و باعث اختللال در شبکه اینترنت یک سازمان می گردند. NxFilter نام نرم افزاری جامع و قابل اعتماد به منظور پیگیری ترافیک HTTP در شبکه می باشد. با استفاده از NxFilter می توانید فیلترینگ سایت ها و بدافزار های اینترنتی مختلف را انجام می گیرد. قبل از استفاده از نرم افزار، حتما بایستی نسبت به نحوه کار خدمات DNS و پیکربندی آن اطلاعاتی بدست آورید تا اینکه بتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز به منظور نظارت بر فعالیت ها را داشته باشند. این نرم افزار قادر به مسدود کردن نرم افزار ها و بدافزارهای مخرف و همچنین rookies است.

 

NxFilter نرم افزار فیلتر کردن DNS با NxFilter v3.0.4 + Portable

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 771
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,452
  • بازدید ماه : 1,452
  • بازدید سال : 61,038
  • بازدید کلی : 521,674