loading...
بیا برای دانلود | bia4download
تبلیغات


admin بازدید : 106 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بی رقیب DAEMON Tools ابزاری پیشرفته در امر شبیه سازی CD/DVD می باشد که به شما امکان ایجاد یک کپی پشتیبان به صورت ایمیج از دیسک را می دهد. این کپی برابر اصل با استفاده از درایو مجازی DAEMON Tools می تواند بدون نیاز به نسخه اصلی دیسک در اجرای بازی و یا نرم افزار ی که به CD یا DVD خود برای اجرا نیاز دارد مورد استفاده قرار گیرد.همچنین قابل ذکر است که نرم افزار اکثر Image های محافظت شده و غیر محافظ اعم از: Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks و… را اجرا می نماید مثل اینکه CD/DVD اصل برنامه را در اختیار دارید! همچنین خود برنامه نیز قادر است از تمام سی دی و دی وی دی ها فایل ایمیج iso تهیه کند.

 

DAEMON%20Tools  نرم افزار ایمیج گیری و ساخت درایو مجازی DAEMON Tools Pro 7.0.0.0555

admin بازدید : 145 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

ArcSoft Perfect365 یک برنامه کاربردی در زمینه زیباسازی و روتوش تصاویر می باشد. شما با استفاده از این برنامه بدون داشتن دانش خاص می توانید تصاویر دیجیتالی را روتوش کرده و آنها را آرایش کنید. این برنامه می تواند تمامی لک های موجود بر روی پوست را از بین برده و به آسانی و تنها چند کلیک دندان هارا سفید کنید. این برنامه در کنار روتوش تصاویر شما را قادر می سازد تا بتوانید تصاویر را آرایش کنید.

 

ArcSoft Perfect365 روتوش و زیباسازی چهره توسط ArcSoft Perfect365 v1.8.0.5 Final   نسخه Portable

admin بازدید : 131 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA%20GeForce%20Driver نرم افزار درایور کارت های گرافیک انویدیا NVIDIA GeForce 358.59

admin بازدید : 108 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

| نسخه ویندوز و مک اضافه شد |

Adobe%20Flash%20Player%2019.0.0.185 نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرها Adobe Flash Player 19.0.0.185

admin بازدید : 162 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

Nero 2015 Platinum یک نرم افزار جامع چند رسانه ای می باشد که امکاناتی مانند ذخیره فیلم ، تبدیل فرمت و تبدیل فیلم ها ، موزیک و عکس ها به فیلم های با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می کند. این مجموعه نرم افزاری از ویندوز ۸ و اجرای دیسک های Blu-Ray نیز کاملا پشتیبانی می کند. Nero Platinum از جدیدترین فرمت های ویدئویی پشتیبانی کرده و تمامی امکاناتی که شما برای تبدیل فرمت ، ویرایش ، رایت ، پخش و لذت بردن از فیلم ها ، موزیک و عکس ها با کیفیت HD نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

..:: Content Pack به پست اضاقه شد ::..

 

Nero حرفه ای ترین نرم افزار رایت دیسک در دنیا Nero 2015 Platinum 16.0.0550

admin بازدید : 329 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم Captain Phillips 2013 – کاپیتان فیلیپس با لینک مستقیم از سرور های پر سرعت ایران فیلم

فیلم فوق العاده زیبا ی کاپیتان فیلیپس با هنر نمایی تام هنکس

// نامزد ۶ جایزه اسکار،برنده و نامزد ۱۳۵ جایزه بین المللی دیگر //

این فیلم زیبا رو از دست ندید // پیشنهادی ایران فیلم

| این نسخه با دوبله فارسی سینک اختصاصی ایران فیلم با سه کیفیت Bluray 1080 ، Bluray 720 ، Bluray 720 x265 و لینک مستقیم آماده دانلود |

توضیحات بیشتر درباره فیلم Captain Phillips 2013 در ادامه مطلب

admin بازدید : 109 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

 

kmplayer پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 4.0.1.5 Final

admin بازدید : 96 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)
دانلود Viber v5.2.0.2529 for Windows - نرم افزار برقراری تماس صوتی و تصویری و ارسال پیامک رایگان وایبر برای ویندوز

نرم افزار وایبر به دلیل سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی، بسیار خوب مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تا پیش از این، نرم افزار Viber تنها برای نصب بر روی گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گرفت، اما هم اکنون نسخه ی ویندوز و مک این نرم افزار هم تولید شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر video call برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار beta می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلودکرد.

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 771
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,386
  • بازدید ماه : 1,386
  • بازدید سال : 60,972
  • بازدید کلی : 521,608